Velkommen!


Dette er en blogg om de bitte små tingene. Hele sommeren bor jeg i en bitte liten hytte i en bitte liten hage. Her leter jeg etter de bitte små gledene i livet. Jeg har opplevd å sovne i en drøm og våkne i et mareritt. Jeg har erfart at noen ganger er det lettere å glede seg over de små tingene enn å sørge over de store. Velkommen inn i min lille hage!

torsdag 30. juni 2011

Sim salabim

Jeg vil tro at enhver tryllekunstner med respekt for seg selv ville gi hva som helst for å toppe dette trikset. Det er helt magisk hvordan disse små knoppene kan romme store runde baller av blå blomster.

Denne afrikanske liljen har overvintret i kjellerboden til snille Pernille og både hun og jeg er over oss av begeistring for at den har overlevd og blomstrer så villig i år igjen.




2 kommentarer:

  1. Vakkert, vakkert. Det er en av de plantene jeg skulle ønske jeg fikk til. Prøver stadig vekk, men den dør alltid.

    SvarSlett
  2. Nå ble jeg smigret, jeg er nemlig helt, helt, overbevist om at du har grønnere fingre enn det jeg har. Nybegynnerflax!

    SvarSlett

NESTE SOMMER