Velkommen!


Dette er en blogg om de bitte små tingene. Hele sommeren bor jeg i en bitte liten hytte i en bitte liten hage. Her leter jeg etter de bitte små gledene i livet. Jeg har opplevd å sovne i en drøm og våkne i et mareritt. Jeg har erfart at noen ganger er det lettere å glede seg over de små tingene enn å sørge over de store. Velkommen inn i min lille hage!

fredag 10. juni 2011

Vanntett

Når er det lov til å klageværet? Er det lov når regnet bøtter ned dag ut og dag inn uten stans og det er sommer og endelig helg og tid til å være ute? Er det lov når plantene mine drukner og alle halvferdige prosjekter forblir akkurat det - halvferdige?

Er det lov når Dronning Ingrid går fra å være kongelig blek til å være sykelig blek eller når sukkulentene mine som tilogmed bor under tak får for mye vann?

Litt for mange år i speideren har gjort meg allergisk mot å bli våt. Jeg har prøvd å skjule dette i årevis for ikke å virke pinglete men nå har jeg kommet ut av skapet og innrømmer endelig at jeg ikke lenger er vanntett. Blir jeg våt så blir jeg sur. Sorry, men sånn er det bare.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

NESTE SOMMER