Velkommen!


Dette er en blogg om de bitte små tingene. Hele sommeren bor jeg i en bitte liten hytte i en bitte liten hage. Her leter jeg etter de bitte små gledene i livet. Jeg har opplevd å sovne i en drøm og våkne i et mareritt. Jeg har erfart at noen ganger er det lettere å glede seg over de små tingene enn å sørge over de store. Velkommen inn i min lille hage!

tirsdag 28. juni 2011

Halvtam

Vi kom over dette fine buret. Det er akkurat passe stort til meg, men heldigvis er jeg tam nok til at jeg kan gå fritt rundt omkring på egenhånd. Jeg finner veien hjem når jeg har vært ute og jeg er ikke til skade for meg selv eller andre og trenger derfor ikke bur av den grunn heller.

Villrosen vår derimot er ikke tam, den vokser litt i overkant villig på svært begrenset plass. Den kunne godt trenge en oppstrammer av et eller annet slag og nå har vi satt den i bur i et forsøk på å temme den. Moralen i å putte levendevesener i bur kan vel diskuteres, men resultatet ble i dette tilfellet meget tilfredsstillende.  





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

NESTE SOMMER