Velkommen!


Dette er en blogg om de bitte små tingene. Hele sommeren bor jeg i en bitte liten hytte i en bitte liten hage. Her leter jeg etter de bitte små gledene i livet. Jeg har opplevd å sovne i en drøm og våkne i et mareritt. Jeg har erfart at noen ganger er det lettere å glede seg over de små tingene enn å sørge over de store. Velkommen inn i min lille hage!

lørdag 2. juli 2011

På kanten

For en gangs skyld har jeg kjøpt et produkt som jeg håper ikke holder produsentens garanti. Jeg har i lang tid vært i markedet for å kjøpe kantskillere til blomsterbedene mine. Mange ganger hver sesong har jeg ligget på alle fire med rumpa i været og skåret hardt tilbake på en gressplen som stadig presser seg innover i blomsterbedene mine.

Jeg har ikke hatt så lyst på de grønne plasttingene som finnes i enhver hage, og ikke hatt råd til de fancy som de har vist på "Grønn glede" denne sesongen. Lykken var stor da jeg fant disse i sink som ser litt sprekere ut enn plastvarianten og ikke koster skjorta.

Jeg tenkte de ville bli ekstra fine etter ett års tid i vær og vind når de hadde rustet litt og så litt slitte ut. Jeg ble skuffet da jeg så at produsenten garanterer at dette produktet er rustfritt. Jammen ikke lett å gjøre alle tilfreds;-)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

NESTE SOMMER