Velkommen!


Dette er en blogg om de bitte små tingene. Hele sommeren bor jeg i en bitte liten hytte i en bitte liten hage. Her leter jeg etter de bitte små gledene i livet. Jeg har opplevd å sovne i en drøm og våkne i et mareritt. Jeg har erfart at noen ganger er det lettere å glede seg over de små tingene enn å sørge over de store. Velkommen inn i min lille hage!

mandag 13. juni 2011

Naturens gang

Jeg opphevet Barte sin husarrest og tapte kampen mot naturen. Nå må jeg legge meg med vissheten om at jeg og Barte har et fugleliv på samvittigheten. Jeg hater naturens gang!

2 kommentarer:

  1. Ja den er ikke like fult så sjarmerende den blodtørstige siden ved kattedyrene...jeg vet ;) Storepus kom her forleden dag med en nydelig liten blåmeis i kjeften og ville stolt vise meg byttet sitt, og at han kunne såmenn bidra til husholdningen han også...;) Var ikke noe hyggelig syn synes jeg.

    Ha en fin dag, klem fra Ingrid Andrea, så får vi håpe fuglene får være i fred i dag :0)

    SvarSlett
  2. Hei! Hyggelig med kommentar fra deg, har hatt litt problemer med å svare på kommentarer her, men nå virker det visst igjen :o)

    SvarSlett

NESTE SOMMER