Velkommen!


Dette er en blogg om de bitte små tingene. Hele sommeren bor jeg i en bitte liten hytte i en bitte liten hage. Her leter jeg etter de bitte små gledene i livet. Jeg har opplevd å sovne i en drøm og våkne i et mareritt. Jeg har erfart at noen ganger er det lettere å glede seg over de små tingene enn å sørge over de store. Velkommen inn i min lille hage!

lørdag 4. juni 2011

Brick

Jeg tullet ikke da jeg sa jeg var inspirert. Jeg var helt alvorlig da jeg snakket om å grave og mure og snekre og plante. Drømmeprinsen var kanskje ikke helt klar over at jeg var så inspirert at han måtte jobbe som et svin sammen med faren min hele helgen.

Resultatet er nå en fix ferdig støttemur. Vi har brutt en av naturlovene og satt opp en stødig og solid mur uten å mure og alt ble gjort på en eneste dag. Nå går jeg rundt her og inspirerer andre til også å sette opp stødige gode støttemurer uten å mure. Litt irriterende kanskje med folk som er så inspirerte. Tror jeg holder hviledagen hellig i morgen før jeg inspirerer på meg både familie og venner.

-Så får heller Maxbo stå for å utvikle flere produkter som bryter med naturlovene. Kanskje de neste år har opphevd tyngdekraften eller fått griser til å fly...






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

NESTE SOMMER