Velkommen!


Dette er en blogg om de bitte små tingene. Hele sommeren bor jeg i en bitte liten hytte i en bitte liten hage. Her leter jeg etter de bitte små gledene i livet. Jeg har opplevd å sovne i en drøm og våkne i et mareritt. Jeg har erfart at noen ganger er det lettere å glede seg over de små tingene enn å sørge over de store. Velkommen inn i min lille hage!

søndag 26. juni 2011

Forsømt

Se på bildene nedenfor og gjett hva dette skulle ha blitt. Jeg vil tro at rød solhatt kommer ganske langt ned på listen over forslag, og det synes jeg ikke er det minste rart - for her er det ikke mye som minner om hva som skulle ha blitt.

Det har vært MYE regn i det siste og jeg er ingen stor fan av hagearbeid i regnvær. Konsekvensene av mye regn og lite hagearbeid kan som dere ser gi noen uventede og stygg-pene konsekvenser. Når man er et bitte lite rød solhatt frø og ingen passer på har man ikke store sjanser i dette livet...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

NESTE SOMMER