Velkommen!


Dette er en blogg om de bitte små tingene. Hele sommeren bor jeg i en bitte liten hytte i en bitte liten hage. Her leter jeg etter de bitte små gledene i livet. Jeg har opplevd å sovne i en drøm og våkne i et mareritt. Jeg har erfart at noen ganger er det lettere å glede seg over de små tingene enn å sørge over de store. Velkommen inn i min lille hage!

torsdag 2. juni 2011

Inspirert

Jeg synes ofte det kan være avslappende og hyggelig å sitte ned med et hage eller interiørblad for å finne ro og hvile. Idag har jeg bladd gjennom en hel sesong blader av ulikt slag på leting etter en artikkel jeg vet jeg har lest, og som jeg veldig gjerne skulle lest igjen. Jeg har ikke funnet den, men jeg har funnet så mange andre - og jeg er så inspirert at det klør. Dette har på ingen måte vært avslappende, for nå vil jeg bare grave og mure og snekre og plante...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

NESTE SOMMER