Velkommen!


Dette er en blogg om de bitte små tingene. Hele sommeren bor jeg i en bitte liten hytte i en bitte liten hage. Her leter jeg etter de bitte små gledene i livet. Jeg har opplevd å sovne i en drøm og våkne i et mareritt. Jeg har erfart at noen ganger er det lettere å glede seg over de små tingene enn å sørge over de store. Velkommen inn i min lille hage!

mandag 23. mai 2011

Veggpryd

Det er alltid hyggelig å ta med reiseminner hjem fra ferie, og av og til kan man være så heldig å komme over en og annen lokal godbit.

Påsken for noen år siden var vi på ferie i Skagen. Dette ble en veldig spesiell ferie for oss og jeg er veldig glad for å ha disse varige og godt synlige minnene fra akkurat denne turen. Bildene var en del av en kampanje i regi av turistkontoret i Skagen. Akkurat denne våren hang de rundt omrking i byen. De var aldri til salgs og jeg fikk ikke lov til å kjøpe dem. Jeg liker å tro at det var min sjarm og mitt vinnende vesen som overtalte damen bak skranken til å la meg adoptere disse to og gi dem ett nytt hjem. Ramme dem inn. Henge dem opp. Se på dem hver dag. Glede meg over dem alltid.

"365 Kunstpauser, 365 Mærkedage". Jeg elsker Skagen og har alltid gjort det.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

NESTE SOMMER