Velkommen!


Dette er en blogg om de bitte små tingene. Hele sommeren bor jeg i en bitte liten hytte i en bitte liten hage. Her leter jeg etter de bitte små gledene i livet. Jeg har opplevd å sovne i en drøm og våkne i et mareritt. Jeg har erfart at noen ganger er det lettere å glede seg over de små tingene enn å sørge over de store. Velkommen inn i min lille hage!

onsdag 11. mai 2011

Den evige stad

Drømmeprinsen og Lilla jag er tilbake i Den evige stad. Vi var her på bryllupsreise da vi var nygifte. Det var verdens mest romantiske ferie om du ser bort i fra  føttersåre at det i et svakt øyeblikk virket forlokkende å kappe dem av.

Det har rennt mye vann gjennom elven Tiber siden sist vi var her, men Den evige vandrers stad er like overveldende vakker nå som da.






 

1 kommentar:

  1. Misunneliiiiiiiiiii! :-) Men det er vel fortjent - nyt "bryllupsdagene"!

    SvarSlett

NESTE SOMMER