Velkommen!


Dette er en blogg om de bitte små tingene. Hele sommeren bor jeg i en bitte liten hytte i en bitte liten hage. Her leter jeg etter de bitte små gledene i livet. Jeg har opplevd å sovne i en drøm og våkne i et mareritt. Jeg har erfart at noen ganger er det lettere å glede seg over de små tingene enn å sørge over de store. Velkommen inn i min lille hage!

fredag 27. mai 2011

Full fres

Det er full fres i hagen, for en måned siden syntes jeg våren var den fineste tiden på året, nå synes jeg forsommeren er den fineste tiden på året(en kvinnes privilegium er å ha lov til å ombestemme seg et ubegrenset antall ganger, hvilket jeg stadig benytter meg av).

Selv om hagen min er knøtt liten og det nødvendigvis begrenser seg hva som finnes av botaniske vidundre her, så er det nye ting å glede seg over hver dag. -Og det som sto i knopp i går, står i full fyr i dag... 






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

NESTE SOMMER