Velkommen!


Dette er en blogg om de bitte små tingene. Hele sommeren bor jeg i en bitte liten hytte i en bitte liten hage. Her leter jeg etter de bitte små gledene i livet. Jeg har opplevd å sovne i en drøm og våkne i et mareritt. Jeg har erfart at noen ganger er det lettere å glede seg over de små tingene enn å sørge over de store. Velkommen inn i min lille hage!

onsdag 27. juli 2011

Fjolls til fjells

Etter å ha sittet spikret foran tven i flere dager og vantro fulgt med på nyhetene har alle vanlige gjøremål kommet i andre rekke og hverdagens trivialiteter har virket små og ubetydelige.

Ferien vår er i gang og to "idioter" og en katt pakket bilen og reiste avgårde på fjellet. GPS`en var gått tom for strøm og laderen sporløst borte. Lilla jag skulle overta jobben som GPS dame og her oppsto problemene ganske fort. I forvirringen reiste vi avgårde til feil fjell. Vi kjørte i timesvis før det gikk opp for oss at det bar galt avsted mot feil fjell og at vi måtte snu og kjøre tilbake den samme veien vi kom fra.

En dagstur senere kom vi frem til riktig fjell uten å ha mistet humøret eller å ha gått i tottene på hverandre. De små problemene er så små akkurat ...




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

NESTE SOMMER