Velkommen!


Dette er en blogg om de bitte små tingene. Hele sommeren bor jeg i en bitte liten hytte i en bitte liten hage. Her leter jeg etter de bitte små gledene i livet. Jeg har opplevd å sovne i en drøm og våkne i et mareritt. Jeg har erfart at noen ganger er det lettere å glede seg over de små tingene enn å sørge over de store. Velkommen inn i min lille hage!

torsdag 21. juli 2011

Lille Mari-marihøne

Lille Mari-marihøne er alltid velkommen hos meg. Jeg har hørt at når hun setter seg på meg kan jeg få et ønske oppfylt for hver prikk hun har på ryggen. Det står ikke på ønsker og jeg hadde gjerne sett at det kom mange flere Mari-marihøner på besøk i min hage.

Denne var veldig sjenert og ville ikke sitte på meg i det hele tatt, men alle vet jo at det er gratis å ønske seg...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

NESTE SOMMER