Velkommen!


Dette er en blogg om de bitte små tingene. Hele sommeren bor jeg i en bitte liten hytte i en bitte liten hage. Her leter jeg etter de bitte små gledene i livet. Jeg har opplevd å sovne i en drøm og våkne i et mareritt. Jeg har erfart at noen ganger er det lettere å glede seg over de små tingene enn å sørge over de store. Velkommen inn i min lille hage!

søndag 3. juli 2011

Melding fra meteorologisk institutt

Dagens Aftenposten hadde en helsides vær-rapport side.Vakthavende statsmeteorolog Laila Fodnes Sidselrud kunne blandt annet opplyse om at det er ingen grunn til å frykte for at vekster i bed og krukker vil bli truet av langvarig tørke.

Takk for opplysningen!

3 kommentarer:

  1. Ja, men det var godt å høre. Da kan vi dele og plante så mye vi bare orker. Dessuten var det tidlig vår, så det blir en lang vekstsesong med god vekst. Jeg er spennt på hvilken effekt det får på rosene og epletreet mitt. Det er aldri så galt at det ikke er godt for noe.

    SvarSlett
  2. Ja, rett som det er, så kommer det ei skur! Vi slipper i allefall å vanne for tida:o)
    Hos oss har vi det varmt, vi satt ute i bare shorts klokka halv to inatt. Da var det 21 grader!!

    Ha en fin kveld!
    Heleneklem

    SvarSlett
  3. Det merkelige er at dette har vært den fineste sommerdagen så langt i år. Og regnet har jeg ikke sett noe til!

    SvarSlett

NESTE SOMMER