Velkommen!


Dette er en blogg om de bitte små tingene. Hele sommeren bor jeg i en bitte liten hytte i en bitte liten hage. Her leter jeg etter de bitte små gledene i livet. Jeg har opplevd å sovne i en drøm og våkne i et mareritt. Jeg har erfart at noen ganger er det lettere å glede seg over de små tingene enn å sørge over de store. Velkommen inn i min lille hage!

onsdag 24. august 2011

Du blir hva du spiser

I disse dager modnes det en million plommer i hagen vår. Lilla jag skulle ønske hun elsket plommer, men det gjør hun desverre ikke. Drømmeprinsen derimot - elsker plommer! Han spiser plommer til frokost, middag og kvelds. Nå i kveld synes jeg nesten de tyter ut av ørene på ham og hvis det er sant som de påstår at man blir hva man spiser,så risikerer jeg å være gift med en plomme innen kort tid.

Om du er ute og går en mørk høstkveld og treffer på en plomme, en ostepop og en tunfisk er det stor sannsynlighet for at det er Drømmeprinsen, Lilla jag og Barte som er ute og lufter oss litt.



2 kommentarer:

  1. Skal heretter holde utkikk etter kombinasjonen plomme, tunfisk, ostepop.

    SvarSlett
  2. Ganske iøyefallende trekløver vil jeg tro;-)

    SvarSlett

NESTE SOMMER