Velkommen!


Dette er en blogg om de bitte små tingene. Hele sommeren bor jeg i en bitte liten hytte i en bitte liten hage. Her leter jeg etter de bitte små gledene i livet. Jeg har opplevd å sovne i en drøm og våkne i et mareritt. Jeg har erfart at noen ganger er det lettere å glede seg over de små tingene enn å sørge over de store. Velkommen inn i min lille hage!

tirsdag 23. august 2011

Vi tenner våre lykter når det mørkner

Jeg kjenner høsten puste meg i nakken - og jeg liker det ikke. Kveldene begynner å bli merkbart kortere og jeg rekker mindre og mindre for hver dag som kommer og går. Heldigvis er dagene fortsatt fine og mørket som faller på er fortsatt lunt og godt å hvile i etter en lang dag. 



2 kommentarer:

  1. Disse lyktene er veldig dekorative, men sprer de seg ikke veldig? Fine bilder:)

    SvarSlett
  2. Jeg tror ikke det, jeg har ikke plantet dem selv, de stod der fra før og hvert år på denne tiden dukker det opp noen stykker. De er problemfrie og greie å ha med å gjøre;-)

    SvarSlett

NESTE SOMMER