Velkommen!


Dette er en blogg om de bitte små tingene. Hele sommeren bor jeg i en bitte liten hytte i en bitte liten hage. Her leter jeg etter de bitte små gledene i livet. Jeg har opplevd å sovne i en drøm og våkne i et mareritt. Jeg har erfart at noen ganger er det lettere å glede seg over de små tingene enn å sørge over de store. Velkommen inn i min lille hage!

mandag 15. august 2011

Sitt

Jeg synes det er superviktig å ha så mange sitteplasser som overhodet mulig i hagen slik at den dagen jeg får tid og ro på meg til å nyte, så har jeg muligheten til å sette meg ned hvor som helst, når som helst anledningen byr seg.

Jeg tror noen har hatt den samme tanken som jeg, for over alt i kolonihagen finnes det skjønnegrønne benker hvor man kan sitte ned og bare nyte synet av alle hagene. Det er altfor sjelden at det sitter noen på disse benkene, men en dag jeg ikke har noe annet å gjøre skal jeg ta meg en runde fra benk til benk og slappe av på hver eneste en av dem.

Jeg er helt sikker på at jeg ikke rekker det i år og sikkert ikke til neste år heller, for jeg har så mange hageplaner at tiden ikke strekker til...

Godt at andre har tid!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

NESTE SOMMER