Velkommen!


Dette er en blogg om de bitte små tingene. Hele sommeren bor jeg i en bitte liten hytte i en bitte liten hage. Her leter jeg etter de bitte små gledene i livet. Jeg har opplevd å sovne i en drøm og våkne i et mareritt. Jeg har erfart at noen ganger er det lettere å glede seg over de små tingene enn å sørge over de store. Velkommen inn i min lille hage!

fredag 28. januar 2011

Jeg fant, jeg fant!

Jeg kan ha funnet en knopp! Dette er en veldig ung klatrehortensia - den ble plantet i sommer og overtok plassen til en klatrerose som mistrivdes og hang med hodet. Hortensiaen så ut til å trives mye bedre enn rosen på denne plassen og jeg har stor tro på den.

Siden dette er første vinteren jeg er den stolte eier av en klatrehortensia vet jeg ikke hvordan de pleier å se ut i den møkrke årstiden. Jeg må også innrømme at jeg ikke har studert den særlig nøye på veeeeldig lenge.

Helt tilfeldig kom jeg til å kaste et blikk på dette som kan være årets første knopp.

Uansett er den pen å se på og i dag holder det for meg;-)




3 kommentarer:

  1. Hvor er det en smuk knop klatrehortensiaen har :-)

    SvarSlett
  2. Den er jammen modig, som kommer ut i dette kalde været.

    SvarSlett
  3. Dette var det aller første vårtegnet i min hage, lurer på hva som blir det neste?

    SvarSlett

NESTE SOMMER