Velkommen!


Dette er en blogg om de bitte små tingene. Hele sommeren bor jeg i en bitte liten hytte i en bitte liten hage. Her leter jeg etter de bitte små gledene i livet. Jeg har opplevd å sovne i en drøm og våkne i et mareritt. Jeg har erfart at noen ganger er det lettere å glede seg over de små tingene enn å sørge over de store. Velkommen inn i min lille hage!

mandag 17. januar 2011

Lilla jag er utålmodig

Jeg venter så veldig. Jeg har prøvd å overbevise meg selv om at snø er vakkert og morsomt. Jeg har kledd meg godt for ikke å fryse. Jeg har kost meg med te og venninnetreff. Jeg har latet som om mørke kvelder med hjemmekos og ostepop har vært helt topp, men ærlig talt nå er det nok. Lilla jag venter på våren. Jeg har vært i hagen på leting etter de første vårtegn, men måtte trøste meg med disse vintergrønne tøffingene. Det har vært hundre minus i lang tid og likevel er de like grønne og like blide;-) Lilla jag sier som De Lillos; før var det morsomt med sne, og så forbeholder jeg meg retten til å vente utålmodig på snøklokkene...




2 kommentarer:

  1. Vintergrønne rododendron med saftige knopper er ikkje å forakta når ein lengter etter vår... For som deg held eg igjen, nyter vinteren så godt eg kan, men er på leit etter vinteren. Kom gjerne innom min blogg og nyt snøklokkespirene eg fann hin dagen..... Varm deg på dei medan du venter. Ha det godt.

    SvarSlett
  2. Så fantastisk at du har snøklokker allerede, heldig du;-)

    SvarSlett

NESTE SOMMER