Velkommen!


Dette er en blogg om de bitte små tingene. Hele sommeren bor jeg i en bitte liten hytte i en bitte liten hage. Her leter jeg etter de bitte små gledene i livet. Jeg har opplevd å sovne i en drøm og våkne i et mareritt. Jeg har erfart at noen ganger er det lettere å glede seg over de små tingene enn å sørge over de store. Velkommen inn i min lille hage!

søndag 6. februar 2011

Søvnig søndag


Jeg hadde store planer for denne søndagen, men de færreste av planene mine ble satt ut i livet. Sannheten er at jeg har sovet, spist, sett TV og strikket i hele dag. Det er sjeldent jeg er så slapp som dette, faktisk så sjeldent at jeg velger å ikke irritere meg over alt det jeg ikke har fått gjort. Jeg kan alltids gjøre det en annen dag...





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

NESTE SOMMER