Velkommen!


Dette er en blogg om de bitte små tingene. Hele sommeren bor jeg i en bitte liten hytte i en bitte liten hage. Her leter jeg etter de bitte små gledene i livet. Jeg har opplevd å sovne i en drøm og våkne i et mareritt. Jeg har erfart at noen ganger er det lettere å glede seg over de små tingene enn å sørge over de store. Velkommen inn i min lille hage!

søndag 9. januar 2011

Kugalskap!

Drømmeprinsen og Lilla Jag er uenige om dette karakteriserer som kugalskap eller kun pur galskap. Det er i alle fall helt uforståelig for oss begge hvem som har designet, produsert og solgt disse salt og pepperbøssene på det åpne, frie marked. Og enda mer uforståelig er det at noen faktisk har kjøpt dem. De er så stygge at man nesten ikke klarer å tro det. Lilla Jag kjøpte dem på Fretex på vei hjem fra jobb på fredag, og som om ikke det er foruroligende nok i seg seg selv, har de vokst så mye på meg at de står fremme til pynt i vinduskarmen. KUGALSKAP!





2 kommentarer:

  1. Kuene dine er av den sorten man synes synd på og bare må redde dem fra søpla. Etter en stund kan de sendes tilbake til fretex slik at noen andre kan ta over stellet av dem.

    SvarSlett

NESTE SOMMER