Velkommen!


Dette er en blogg om de bitte små tingene. Hele sommeren bor jeg i en bitte liten hytte i en bitte liten hage. Her leter jeg etter de bitte små gledene i livet. Jeg har opplevd å sovne i en drøm og våkne i et mareritt. Jeg har erfart at noen ganger er det lettere å glede seg over de små tingene enn å sørge over de store. Velkommen inn i min lille hage!

onsdag 9. februar 2011

Hundremeterskogen.

Uansett hvor jeg skal og hvem jeg skal møte så må jeg gå gjennom Hundremeterskogen for å komme dit. Jeg må gjennom Hundremeterskogen når jeg skal på jobb, når jeg skal til Snickerboden, til butikken, til byen. Det tar ca fem minutter gjennom skogen langs elva før man kommer ut på den andre siden og er tilbake i sivilisasjonen. I Hundremeterskogen bor det ender i elva, fugler i trærne og alle hundeeierne i hele byen lufter hundene sine her. Det er ingen biler og kun sporadiske ville syklister akkurat her. Det er forfriskende å begynne hver eneste dag med en liten tur i skogen.






1 kommentar:

  1. Å så deilig. Alle burde ha sin egen hundremeter skog. Nydlige bilder var det også.

    SvarSlett

NESTE SOMMER