Velkommen!


Dette er en blogg om de bitte små tingene. Hele sommeren bor jeg i en bitte liten hytte i en bitte liten hage. Her leter jeg etter de bitte små gledene i livet. Jeg har opplevd å sovne i en drøm og våkne i et mareritt. Jeg har erfart at noen ganger er det lettere å glede seg over de små tingene enn å sørge over de store. Velkommen inn i min lille hage!

lørdag 12. februar 2011

Hva skal byen hete?

Lilla jag har fått dillatapet og på torsdag hadde jeg og min venninne tapetparty på det nye kjøkkenet mitt.Venninnen min var tapetmester, Lilla jag var tapetlærling og Drømmeprinsen og Barte var veldig flinke til å ikke gå i veien. Vi tapetserte veggen inne på kjøkkenet med en hel by og veggen utenfor ble stripete i crazy farger. Jeg skal ikke ha på meg at jeg har vært feig i mønster og fargevalg. Nå gjenstår det bare at den nye byen får et navn. Forslag?

















1 kommentar:

  1. Så flott det ble! "Drømmebyen" tenker jeg :) Du er flink!

    SvarSlett

NESTE SOMMER