Velkommen!


Dette er en blogg om de bitte små tingene. Hele sommeren bor jeg i en bitte liten hytte i en bitte liten hage. Her leter jeg etter de bitte små gledene i livet. Jeg har opplevd å sovne i en drøm og våkne i et mareritt. Jeg har erfart at noen ganger er det lettere å glede seg over de små tingene enn å sørge over de store. Velkommen inn i min lille hage!

torsdag 24. februar 2011

Betongroser


Selv om jeg skryter på meg at jeg er lugn og tar siste rest av vinteren på strak arm betyr det ikke at jeg ikke gleder meg til å pynte opp på balkongen og sette i gang med alle plantesakene mine. Jeg klør faktisk etter å plante noe, men kan ikke tenke meg hva som ville overleve så mye som en liten time i nysø og ti minus.

Disse betongrosene derimot tåler både is og kulde og har allerede reddet meg fra å kjøpe noe annet som garantert ville frosset i hjel.

Pynt er pynt er pynt...





1 kommentar:

NESTE SOMMER