Velkommen!


Dette er en blogg om de bitte små tingene. Hele sommeren bor jeg i en bitte liten hytte i en bitte liten hage. Her leter jeg etter de bitte små gledene i livet. Jeg har opplevd å sovne i en drøm og våkne i et mareritt. Jeg har erfart at noen ganger er det lettere å glede seg over de små tingene enn å sørge over de store. Velkommen inn i min lille hage!

lørdag 4. desember 2010

Forklar dette...

Det er iskaldt, ryktene sier at det ikke har vært så kaldt i november siden den lille istiden. Man kan mene hva man vil om rykter, men jeg tviler ikke...

Jeg har vært på tur til Snickerboden idag for å foreta litt vinter vedlikehold. Da jeg kom dit var det ca 10 minusgrader ute og ganske friskt om jeg skal si det selv. Da jeg låste meg inn kjente jeg kulda innenfra slå imot meg. Termometeret inne viste minus 16 minusgrader. Enkel hoderegning viser da at det er seks grader kaldere inne enn ute.

Lilla jag har vært ute en vinternatt før og jeg vet at dette ikke er noe uvanlig fenomen. Men hvorfor?




2 kommentarer:

  1. Hei,så koselig blogg!Kikker innom igjen jeg!

    SvarSlett
  2. Takk! Så hyggelig at du liker den, velkommen tilbake!

    SvarSlett

NESTE SOMMER