Velkommen!


Dette er en blogg om de bitte små tingene. Hele sommeren bor jeg i en bitte liten hytte i en bitte liten hage. Her leter jeg etter de bitte små gledene i livet. Jeg har opplevd å sovne i en drøm og våkne i et mareritt. Jeg har erfart at noen ganger er det lettere å glede seg over de små tingene enn å sørge over de store. Velkommen inn i min lille hage!

tirsdag 26. april 2011

Vakkert i Wenches verden

Naboens gressplen er et teppe av blomster og dette teppet har ingen pris. Dette er fløyel og silke på en gang og det er kun med tusen års tålmodighet man kan oppnå et slikt resultat.

Siden jeg praktisk talt er hagejomfru er det omtrent tusen år til min plen vil se sånn ut, og da er det fint å kunne nyte synet av naboens vakre verden i mellomtiden.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

NESTE SOMMER