Velkommen!


Dette er en blogg om de bitte små tingene. Hele sommeren bor jeg i en bitte liten hytte i en bitte liten hage. Her leter jeg etter de bitte små gledene i livet. Jeg har opplevd å sovne i en drøm og våkne i et mareritt. Jeg har erfart at noen ganger er det lettere å glede seg over de små tingene enn å sørge over de store. Velkommen inn i min lille hage!

lørdag 30. april 2011

Sesongåpning

Jippi - endelig er det vann i kranene, vimpler i flaggstengene, blomster i krukkene og liv i hver krik og krok.

Hagesesongen ble offisielt åpnet i dag og årets dugnadsånd og det sosialdemokratiske samholdet har fått en ny start og blanke ark i 2011.

Etter vel overstått dugnad og åpningsmøte lå jeg under plommetreet og hvilte litt, mens det på sin side begynte å blomstre i vårsola.




2 kommentarer:

  1. Deilig tid vi har nå. Det er så vakkert med blomstrende frukttrær.

    SvarSlett
  2. Fineste tiden på året etter min mening, det er flott når alt begynner på nytt;-)

    SvarSlett

NESTE SOMMER