Velkommen!


Dette er en blogg om de bitte små tingene. Hele sommeren bor jeg i en bitte liten hytte i en bitte liten hage. Her leter jeg etter de bitte små gledene i livet. Jeg har opplevd å sovne i en drøm og våkne i et mareritt. Jeg har erfart at noen ganger er det lettere å glede seg over de små tingene enn å sørge over de store. Velkommen inn i min lille hage!

torsdag 28. april 2011

Fargen før grønn

Fargen før grønn er forventningens farge. Det er fargen av håp og drømmer. Fargen før grønn er tanken om sommeren som er på vei og troen på at denne blir uten sorg og full av glede. Det er fargen av alle de varme dagene og lyse nettene som ennå ikke har nådd oss, men som vi vet er på vei.

Fargen før grønn er knopper som skal briste og blomster som skal blomstre.

Fargen før grønn er en fin fin farge!







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

NESTE SOMMER