Velkommen!


Dette er en blogg om de bitte små tingene. Hele sommeren bor jeg i en bitte liten hytte i en bitte liten hage. Her leter jeg etter de bitte små gledene i livet. Jeg har opplevd å sovne i en drøm og våkne i et mareritt. Jeg har erfart at noen ganger er det lettere å glede seg over de små tingene enn å sørge over de store. Velkommen inn i min lille hage!

lørdag 12. mars 2011

Se min kjole

Det hender jeg kjeder meg, men det er veeeeldig sjelden og bare fordi jeg kan bli kortvarig forbigående doven. Stort sett har jeg en halv million prosjekter som jeg holder på med, og om jeg ikke har det så finner jeg på noe å holde hodet og hendene i gang med. Denne gangen har jeg gått i barndommen og sydd en kjole til bamsen min. Foruroligende nok i seg selv at jeg har bamser, men kjolen ble da fin...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

NESTE SOMMER