Velkommen!


Dette er en blogg om de bitte små tingene. Hele sommeren bor jeg i en bitte liten hytte i en bitte liten hage. Her leter jeg etter de bitte små gledene i livet. Jeg har opplevd å sovne i en drøm og våkne i et mareritt. Jeg har erfart at noen ganger er det lettere å glede seg over de små tingene enn å sørge over de store. Velkommen inn i min lille hage!

søndag 6. mars 2011

Glassklar frost

varmer solen og det smelter og drypper fra takene over hele byen. Det henger farlig vakre istapper over hodet på alle som tar turen ut i vårværet. En bygård jeg kom over på min vei hadde dryppet smeltevann over et gjenglemt og overvintret blomsterbed i husveggen og alle plantene der var pakket i glassklar frost. De vitnet om svunnen høst og gav løfter om ny vår. Vakkert å se på var det iallefall...
 








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

NESTE SOMMER