Velkommen!


Dette er en blogg om de bitte små tingene. Hele sommeren bor jeg i en bitte liten hytte i en bitte liten hage. Her leter jeg etter de bitte små gledene i livet. Jeg har opplevd å sovne i en drøm og våkne i et mareritt. Jeg har erfart at noen ganger er det lettere å glede seg over de små tingene enn å sørge over de store. Velkommen inn i min lille hage!

fredag 14. oktober 2011

Sommerfuglvinge

Lilla jag elsker katter og hjemmelaget sjokoladekake og solskinnsdager og pene blomster og mange, mange andre ting - men det aller vakreste i hele verden er sommerfugler. De er så vakre at jeg mister pusten og verden stopper opp hver gang jeg ser en av dem. De er så skjøre og så flyktig perfekte at de er for gode for denne verden.

En ettermiddag på sensommeren i år satt jeg stille i hagen da en sommerfugl fløy forbi. Jeg sverger på at jeg hørte den blafre med vingene og så den blunke lurt til meg. I brøkdelen av et lite sekund var livet mitt helt perfekt...


1 kommentar:

  1. Skal tro hvordan det står til med "snickerboden" og "lilla jag". Jeg savner dem litt.

    SvarSlett

NESTE SOMMER