Velkommen!


Dette er en blogg om de bitte små tingene. Hele sommeren bor jeg i en bitte liten hytte i en bitte liten hage. Her leter jeg etter de bitte små gledene i livet. Jeg har opplevd å sovne i en drøm og våkne i et mareritt. Jeg har erfart at noen ganger er det lettere å glede seg over de små tingene enn å sørge over de store. Velkommen inn i min lille hage!

mandag 12. september 2011

Spaghetti

Drømmeprinsen og Barte har trukket innomhus for lenge siden og begge to ser ut til å være godt fornøyd med det. Lilla jag derimot er ikke helt klar for å krype opp i sofaen enda og det resulterer i at jeg løper zikk zakk mellom alle regndråpene. Ikke om jeg hadde vært smal som en spaghetti hadde jeg klart å sno meg mellom dem og jeg kommer stadig rekende hjem våt som en druknet katt

Det gror sopp og mose på alt som oppholder seg utendørs og snart gror det sopp og mose på meg også. Problemet med det er selvfølgelig at ingen liker mosekledde, råtne kjerringer og jeg trenger gode råd for å holde motet oppe og hagesesongen gående en liten stund til...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

NESTE SOMMER